Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 10, 2016

Ultrasound

Assalamualikum sahabat2 mayaku...

Macam buat suspen je tajuk tu kan...
31 Januari haritu aku dah selamat jalani ultrasound untuk hati...
Selama seminggu sebelum tarikh appoinment aku gigih consume oat bran..tak ingat jenama apa.
Nanti aku cerita kat entry lain pasal oat bran tu.

Berbalik pada cerita ultrasound aku tu...
Appoinment aku adalah pada jam 8.00 pagi
Kena puasa dari 10.00 mlm semalam...
Agak kelaparan disitu..
Masa giliran aku dah sampai...dupdap jantung..
Banyak perkara negatif aku fikirkan...

Allhamdulillah...
Doct cina yang lemah lembut tu cakap...xda apa2 ketumbuhan kat mana2 bahagian dalam organ dalaman
Cuma ada lemak di hati.....
Kisahnya...aku tengah berfikir...macam mana nak hilangkan lemak2 dihati tu.
Adakah lemak itu punca aku kurang subur?..

Sahabat2....ada petua ke pasal nak singkirkan lemak hati.?......
Bolehlah berkongsi yer....
Terima kasih kerana sudi baca luahan hati ini...sob..sob

 I wish ultrasound aku nampak mcm ni...ada baby...
Doakan next ultrasound aku dah ada baby yer...

Wrote by
Mummy Adam
10.02.2016

No comments:

Post a Comment