Friday, February 12, 2016

IUI....Mungkinkah?

Assalamualaikum,....


Persoalan yang bermain di mindaku...adakah aku patut untuk mencuba IUI?
Aku dah berbincang dengan suami...suami setuju untuk buat IUI ni...walaupun dia sendiri belum faham lagi konsep IUI ni. Tapi saya dah explainkan...memandangkan umur suami dah masuk 3 series..saya pun dah 29. Rasanya tahap kesuburan pun dah nak berkurang dah.
So rasanya harini nak pergi klinik untuk cek apa2 yang apa2 yang patut dan bincang sama ada saya sesuai or tidak untuk buat IUI...
Semoga dipermudahkan urusan saya yer...
Kat blog ni je lah saya boleh luahkan apa yg tersembunyi didalam hati...bab2 macam ni..even bbf sekalipun x dapat nak tlg kita....Hanya diri sendiri dan Allah sahaja yang Maha Mengetahui segalanya.

Wrote by
Mummy Adam
12.02.2016

No comments:

Post a Comment