Wednesday, February 17, 2016

DIET LAGI

Assalamualaikum teman alam maya...

Harini entry kita semestinya sinonim dengan wanita..iaitu berat badan.
Sejujurnya masa tengah taip entry arini...berat aku adalah 65.4 kg.
Januari aritu = 71.00kg
Harini Feb = 65.4
Maknanya aku dah berjaya buang 5.6kg
Itu pun aku guna kaedah diet atkins yang x berapa nak atkins sangat.
Kira low carb je...sbb ada carbs yang aku kadang bedal je..

So rasa-rasa aku kna continue tak diet atkins tu...sbb aku tengah makan ubat hormon
jadi nafsu makan tu membuak-buak macam singa lapar.
Kadang rasa macam hypo pulak....

Aku cadang nak buat diet kira kalori...tapi aku takut sbb badan aku ni sensitif carbohydrates!
blurrrr.......xtaw nak buat apa. Hormon2 badan ni buat aku susah nak turunkan lagi 10kg tu.

please bagi suggestion...


Wrote by
Mummy Adam
17.02.2016

No comments:

Post a Comment