Thursday, February 11, 2016

MOPD TCA

Assalamualaikum,

Tajuk nak gempak...mana lah orang lain nak faham kan.
Btw tu nama melayunya adalah klinik pakar perubatan. Tu khas tuk orang2 yang sakit darah tinggi..kencing manis dan lain2 yang bergabung dalam 1 klinik kat Hospital Pakar ni.
Disebabkan tiada pakar neurologi kat klinik ni..maka saya pun di refer kesini...

Ok..sepatutnya appoinment saya adalah pada bulan disember 2015. Tapi saya fedup kecewa xnak pergi. So kena buat appoinment baru lah gamaknya...dapat lah bulan februari.
So kena mula tca balik...tca ni macam review pesakit baru lah kiranya. Macam aku yg ngelat appoinment mmg wajib tca. Hehehe

Dah jumpa doctor...so far saya xda masalah lain dah.  Cuma fatty liver macam yang saya ceritakan kt entry Ultrasound tu. Result darah so far ok lah....cuma prolaktin still 651mmg. Angka yg agak tinggi.....
Tak tahu dah cara nak turunkan prolaktin tu. Bosan asyik dengar cerita prolaktin jer.
Tapi kena usaha lagi nak turunkan prolatin tu...
Semoga dipermudahkan yer.


Wrote by
Mummy Adam
11.02.2016

No comments:

Post a Comment