Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 5, 2012

Berurut

Kisahnya aku dan hubby semalam pergi mencari tempat untuk mengurut.....
Alhamdulliah dipertemukan dengan kak ani tukang urut yang baik hati....
Kak ani nie tinggal di Bandar seri alam, Johor...kalu sesapa nak berurut boleh lah berjumpa dengan akak nie...dia x kenakan bayaran pun, cuma ikut ikhlas hati ler berapa nak beri..
Semalam aku berurut 1 badan....memang syok giler,,....tapi bab urut peranakan tu memang syok bagai nak giler...hahaha...sakit makkkkk.... Kak ani perbetulkan peranakan aku yang dah senget ke kiri...masa di sengkak tu memang sakit nak mampus.... Rasa nak stop jer time tu...tapi akak tu selalu motivasi...dia akan cakap 'tahan ckit yer, demi baby....baby kan nak duk dalam tuh...so kena betulkan lah'.....huhuhu sejuknya hati dengar... demi mu baby mummy sanggup bersakit-sakitan...
So semalam dah test dengan hubby....bersama dengan hubby dah x sakit dah....dah ble bertenggek dah....hahaha..lucah kan..... Jangan tiru macam aku ya.....hehehehe...bukan apa, sebelum ne kalau nak bersama dengan hubby aku banyak menolak sebab sakit....sekarang dah x sakit dah....horeyyyy

No comments:

Post a Comment