Thursday, January 21, 2016

Tahun Baru 2016

Assalamualaikum

Masih belum terlambat untuk ucapkan selamat tahun baru,..semoga tahun ini akan lebih baik dari tahun2 yang sebelumnya.
Maaflah dah setahun blog ni menyepi tanpa berita.......banyak kisah suka duka yang x mampu nak diungkapkan. Tersimpan rapi di dalam hati......
 Untuk pengetahuan saya masih ber ttc....belum ada rezeki untuk menimang cahaya mata.....tahun ni masuk tahun ke 5...di ulangi tahun ke 5 perkahwinan aku dan suami.
Nak tanya lah pada kawan2 yang dah alami apa yang aku lalui,,,,,...apa yang patut aku lakukan sekarang ni ha?
Rasa masih blur2 pulak......
Perasaan sedih tu memang lah terasa di dalam hati ni,.....kena kuat dan tabahkan hati je lah kan. Walaupun keluarga suami dah hint2 bila lagi nak mengandung.... Kalau ada harta tapi anak xde susah jugak kan...

Semoga tahun 2016 aku akan dapat rezeki untuk menimang anak sendiri....kawan2 doakan taw...aamiinn
Wrote by
Mummy Adam
22.01.2016

No comments:

Post a Comment