Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 27, 2014

Semen Analysis 19.02.2014

Assalamualaikum...
 
19.02.2014 hari hubby da selamat buat semen analysis
Appoinment kami jam 8.00am...
seawal 6.30am kami dah gerak dari rumah
jam 7.00am kami dah smpai hospital...rehat kejap..
dalam jam 7.30am saya suruh hubby untuk keluarkan semen...
So pergi lah dia masuk dalam toilet...
 
Saya menunggu kat luar je.....sampai dah jam 8.00am hubby blom keluar2 lagi.
saya dah fikirkan memang hubby xboleh keluarkan semennya...
Hubby keluar dari toilet dgn muka hampa.....
Saya kata, xpe...cuba lagi....
So beli minuman bagi dia minum2 sikit....
 
Then sambung balik......dah 15minit masih blom keluar lagi
Saya dah cuak....memang dah tekad untuk buat appointment baru je...
Sian plak hubby.....
dah 8.20am hubby keluar senyum2 kambing....hahahahaha
Berjaya!!!!
Kami berdua bergegas ke hntar sampel semen tu....
Selesai......lambat 20 minit
 
Hubby citer, dia susah nak keluarkan semen sebab keadaan tandas yg kotor,...
Takda mood katanya...hahaha...
 
Apa2pon....dah selesai...tinggal tggu result jer bulan Mac nanti...
 
So saya plak akan amik darah 28.02.2014 nie untuk ujian progesterone....
Doakan saya yer.....

1 comment:

  1. Semen analysis, also known as a sperm count test, analyzes the health and viability of a man’s sperm.
    Calculator Semen
    http://calcsoft.com/semen-analysis

    ReplyDelete