Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 9, 2014

Prolaktin dah normal

Assalamualaikum...
 
Kawan2 aku nak khbarkan bahawa hormone prolactin dah normal...horeyyyy
Maksudnya aku dah ovulasi dengan natural....
Cuma supplemen yang saya amalkan adalah Gla Shaklee...start 21 Oktober 2013, makan sebulan je...
Bulan Disember amik darah untuk ukur paras prolactin, keputusannya Normal 300++
Gembira hati ini....dan paling penting, saya dah tak appointment kat Pakar Endocrine lagi..
Sebab aritu saya request surat untuk appointment ke O&G....tapi bila surat siap, treatment prolactin di berhentikan sekali. Sbb tu doctor buat surat untuk refer O&G, agaknya sebab prolactin saya dah normal kot.
 
Saya makan Gla aritu sebulan je...makan pagi dan malam. Lepas tu stop,..sebab budget x cukup..
So saya stop sampai sekarang, agaknya prolactin tu dah heal dengan sendiri kot, tanpa bantuan apa2. Bromocriptin memang dari bulan 9 lagi dah x makan...sebab selalu sakit kepala dan tekanan darah rendah.
 
So saya positifkan diri...mungkin tahun nie 2014,adalah tahun dimana Allah dah tentukan untuk saya mengandung. Sebab prolactin normal tanpa bantuan ubat2....In sha Allah
Semoga urusan saya dipemudahkan....pasal masalah rumahtangga, malas saya nak fikir...
Allah dah rencanakan semuanya dengan teratur....kerana Dia Maha mengetahui...

No comments:

Post a Comment