Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 25, 2013

Makan Gla untuk normalkan Prolaktin

Salam semua TTcians,
 
Untuk pengetahuan TTcians saya dah stop suplemen2 yang sebelum saya amik....
Haritu kecewa dan terfed up sekejap...ni dah bangkit balik
Konon nak amik darah kat Lab untuk nak cek paras hormone prolactin dalam badan sebelum makan Gla...tapi disebabkan dompet dah tipis maka hasrat itu dilupakan.
So saya amik last result je lah masa amik kat Hospital Pakar aritu...
Sebelum Gla - Hormon Prolaktin 805mUI/l
Selepas Gla - ?????? akan di update hujung bulan November 2013
 
Semoga Gla ne sesuai untuk saya...doakan saya ok....tenkiu all

2 comments:

  1. sy dulu hormon prolaktin tinggi jugak..pas amik gla x tahu apa cite...hihihi

    ReplyDelete
  2. sekarang najiah dah pregnant belom?

    ReplyDelete