Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 26, 2013

Serius TTC Ogos Gagal

Al kisah dari tajuk diatas...Miss P dating dengan jayanya....20.09.2013
So memang gagal lah kan.....
termenangis kejap,...keciwa.....meratapi nasib...gaduh dengan hubby..menyalahkan takdir...
menyalahkan MIL...menyalahkan semua family....
 
Oh no...sungguh x bersyukur aku kan.....
dah masuk hari ketujuh cycle baru dapat sikit ketenangan...
TTC....ntahlah,...rasa macam masih nak ber ttc tp...hati belom ada kekuatan...
 
EPO = gagal
BROMOCRIPTIN = gagal
VITEX = gagal
CLOMID = gagal
 
banyak lagi supplemen2 yang masuk dalam badan ne....semuanya GAGAL
agaknya kalau TTC nie satu course dalam university...dah lama kot aku dapat master....
buat research2 tentang TTC...dah jd  doc phd agaknyer.....
 
Miss P pun dating time poket kering....blom gaji lagi, so x dapat lah kita nak menelan clomid untuk bulan September-oktober.....
So apa yang saya buat, just makan Obimin yang masi ada dalam simpanan,..asid folic dan vitamin b 1,6 dan 12 dan x lupa bromocriptin yang berbaki 100 biji lagi tu..kena makan sampai bulan Jan 2014 okeyyyhhhh...
 
Hari2 makan ubat, dah macam duduk dalam hospital rasanya....rumah pon dah bau macam farmasi...
 
September - Oktober .....TTC ala kadar jer....
xmau dah mengharap apa2 lagi......

3 comments:

  1. semoga Allah bangkitkan semangat awak.inshaaAllah :)

    ReplyDelete
  2. semoga awak diberikan kekuatan dan ketabahan dalam menembuh ujian ini..
    saya doakan agar awak dipermudahkan rezeki zuriat.. Aamiin..

    ReplyDelete
  3. terima kasih krn mendoakan saya...insyallah semuanya dipermudahkan

    ReplyDelete