Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 20, 2014

Appoinment MRI

Assalammualaikum,...
 
Setelah lama berteka teki...akhirnya aku akan melalui jugak dugaan ini...
Mengharapkan MRI nie pengalaman yang akan buat aku kuat menempuh hidup...dan juga kifarah ats dosa2 ku yang lalu...
Kawan-kawan....doakan saya selamat menjalankan MRI nie....semoga dapat result yang ok....
 
Untuk pengetahuan.....MRI
 
Apa itu MRI?
 
 
MRI (Magnetic Resonance Imaging) merupakan satu kaedah pemeriksaan untuk
 menentukan jenis penyakit.
 MRI melibatkan pengunaan gelombang radio dan magnet berkuasa tinggi.
Pemeriksaan ini amat berguna untuk meninjau sistem saraf, sendi dan tulang belakang.

 
 
  
 

2 comments:

  1. salam...boleh saya dapatkan email puan ? :)

    ReplyDelete
  2. nak emel saya untuk apa?...puan boleh bagi emel dlu baru.

    ReplyDelete