Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 19, 2013

Kosong

Assalamualaikum warga alam maya...

Harini hari ke-3 hubby xde disisi....
Hubby outstation selama 2 bulan...
So maksudnya aku akan berhenti ttc selama tempoh tu...ubat, BBT dan lain2 akan stop untuk 2 bulan akan datang.
Ada juga terlintas dalam fikiran untuk stop saja semua usaha ttc..bukan fedup tapi lebih pada redha atas ketentuan Allah dan ujianNya pada kami suami isteri. 
Dan rasanya ini adalah masa terbaik untuk lupakan kisah aku dan adam...sebab bila difikirkan balik, aku mungkin terlalu banyak memikirkan zuriat...zuriat...zuriat. Bila kenang jer,masa period ataw masa2 yang tertentu mesti touching giler teringatkan adam.
 Teringatkan kenangan bersama adam....semua memori itu membuat aku lupa pada keadaan yang sepatutnya aku lakukan, iaitu memberi yang terbaik buat suamiku. 
Bila ada masalah, salahkan dia...blame dia punca semua nie. 
Tapi dari sudut dia aku tak pernah terfikir mengapa semua nie terjadi. 
Yang aku tahu semua aku yang betul....semua dia yang salah. Sampai macam tu sekali aku layan dia... Moga Allah ampunkan dosaku pada dia.
 Hubby aku minta maaf ya....rasa nak nangis jer..

No comments:

Post a Comment